Emilia Sjödin

Svar på Frågestunden
Nu avslutas frågestunden, men det betyder inte att ni inte får fortsätta fråga något, jag kommer bara svara på frågan direkt till personen ist. 
 
Nu kör vi!
 
* Hur många år är du?
 Jag är 15år.
 
*Vad hade din mamma för slags cancer (vill inte göra dig ledsen eller något) 
Min mamma fick först bröstcancer, men sedan så spred det sig till hennes hjärna.
 
*Vilken är din favoritfärg?
Röd eller turkos
 
*Vilket är ditt favoritdjur?
Frukt! nä jag bara skoja, katt såklart!
 
*Sminkar du dig varje dag?
Nej, jag sminkar mig bara på vardagarna, eller om det är något speciellt någon helg.
 
*Hur länge har du haft din blogg?
Jag hade canonfreaks (bloggen) i ett år, och sedan har jag bloggat här (emiliasjodin) i ca 3 månader.
 
*När och varför började du blogga?
Jag började blogga för att visa mina bilder jag tar, och jag började blogga för lite mer en ett år sedan. 
 
*Hur gammal är du?
15år!
 
*Vad gillar du att göra på fritiden?
Fotografera, vara med mina vänner, shoppa och umgå med familjen.
 
*Har du en pojkvän?
Nix
 
*Kan inte du börja göra videoinlägg?
Nä, haha! jag har några videos på youtube under namnet - bloggemilia. Men att bara prata i en kamera känns skumt.
 
* Går du hos en kurator ?
Nej, det gör jag inte. jag skulle vilja göra det men jag känner att det är för jobbigt att just börja prata.
 
*Har du börjat julpynta än?
ja, självklart!
 
*Vad har du för kamera?
Canon Eos 500D
 
*Tittar du på julkalendern?
Ja det gör jag.
 
*Är det mycket snö hos dig?
Ja, jätte mycket!
 
*Gör du headers till andra?
Nej,
 
*Vad är din favoritserie/ favorit film?
Pretty little liars, how I met youre mother/ Hungergames.
 
* Vad menas med att du länkar alla som frågar något?
Om du ställer en fråga, så kommer jag att länka till din blogg (om du har) i det här inlägget.
 
 
Det var bara fyra som hade skrivit sina bloggadresser. 
Hoppas ni blev nöjd med frågestunden. Kommer det fler frågor så svarar jag på dom senare!