Emilia Sjödin

Varför jag skriver...
Okej, hur ska jag säga det här?
 
I mitt inlägg om ''Tankar''' så skrev jag att jag inte mådde så bra , och det är absolut inte för att jag vill att ni ska tycka synd om mig, självklart inte.
Jag vill bara klargöra att det är många som läser min blogg som har gått igenom samma process som mig, och kankse t.o.m. har det extra jobbigt hemma just nu. Därför skriver jag om hur jag mår, för att det är okej att gråta, och det är okej att vara glad. Det är inget fel med hur ni känner, det är normalt jag lovar! 
Jag är väldigt tacksam över att ni vill dela med er om hur ni mår, jag får rätt så mycket kommentarer angående hur erat liv ser ut. Jag får höra ett och annat som verkligen kan vara jobbigt för mig att läsa, just för att jag tycker att man inte ska behöva gå genom någon jobbigt process.
Det är jobbigt jag vet, men kämpa!