Emilia Sjödin

Fler frågor
Hur går det för dig i skolan nu och vilka ämnen är roliga svåra lätta hur dags börjar och slutar du på dagarna och är du nöjd med ditt schema ? 

Det går riktigt bra för mig i skolan nu tycker jag. No tycker jag är svårt men so,svenska,matte är ganksa lätt och roligt. Jag börjar 08:20 och slutar offtast 15:30, jag är nöjd med shemat.


Har du funderat på att pierca dig i så fall var ? 
Jag ville förut pierca mig i naveln med inte nu längre. Ett till hål i örat hade inte varit fel.



vad tycker du om att gå till tandläkaren och vad tycker du i så fall är obehagligt dom gör på dina tänder ? 
Jag hatar att gå till tandläkaren, så vidare man inte missar en jobbig lektion. Men det mest obehagligaste är när dom ska dra bort tandsten. Dom drar sönder hela tandköttet ju, ibland känns det som om dom vill vara lite extra dum mot en, som om man borde få en bestraffning 




Hur länge har du bloggat ungefär ? 
i 2år, men dock på olika bloggar.




Vad är din högsta dröm ? 
Att alla sjukdomar skulle gå att bota. Och att jag får leva ett bra liv.




Hur lång tid tar det för dig att komma till skolan hem ifrån dig ? 
en kvart ungefär.




när du har vaknat brukar du ligga kvar i sängen och sträcka på dig eller går du upp direktbrukar du gäspa ? 

har jag ställt väckarklockan så går jag upp på en gång, men om det är helg så brukar jag ligga kvar och sträcka på mig i en timme ungefär.


Vad har du önskat dig i julklapp i år ? 
Jag önskar mig photoshop, och en kamerablixt, samt ett nytt objektiv.




Vilken sorts Musik lyssnar du på just nu ?
Allt som spelas på radion,Tv eller vad mina kompisar brukar spela.
#1 - Kelly ^^

Din header är såå snygg <3