Emilia Sjödin

FRÅGESTUND!
                                                    
 
Nu har jag tänkt att starta en frågestund. Fråga precis vad som helst, onödiga/privata frågor tar jag bort. 
Jag vet inte när jag avslutar den utan jag bestämmer när jag har fått in lite frågor. Alla svaren kommer jag svara i ett inlägg. 
 
 
#1 - Lisa

sv: visst kan jag det:)

1. ungefär hur länge har du bloggat?
2. Har du någon favoritblogg?
3. vad har du för musiksmak, gillar du någon speciell artist/band?

några frågor som dök upp i huvudet :) kram

#2 - KassandraPalma

varför började du blogga?
vad har din blogg för syfte?
vilka stora bloggar läser du?
vad vill du bli i framtiden?
när fick du din första kyss?
dröm resemål? :)

Säg till när du svarar på dom

#3 - Linn

intressen?
favorit mat?
favorit blogg?
beskriv din drömkille?
första pojkvän?
vilken kamera använder du?

#4 - Tova

Ger du ut gratis designer? OwO

#5 - Fredrik

Hur går det för dig i skolan nu och vilka ämnen är roliga svåra lätta hur dags börjar och slutar du på dagarna och är du nöjd med ditt schema ?




Har du funderat på att pierca dig i så fall var ?





vad tycker du om att gå till tandläkaren och vad tycker du i så fall är obehagligt dom gör på dina tänder ?





Hur länge har du bloggat ungefär ?





Vad är din högsta dröm ?





Hur lång tid tar det för dig att komma till skolan hem ifrån dig ?





när du har vaknat brukar du ligga kvar i sängen och sträcka på dig eller går du upp direkt brukar du gäspa ?




Vad har du önskat dig i julklapp i år ?





Vilken sorts Musik lyssnar du på just nu ?