Emilia Sjödin

inget som jag direkt gör själv
Tänkte skriva en till lista på saker som jag verkligen stör mig på, Och det här är inget som jag själv brukar göra.
 
  1. Samma person som uppdaterar facebook stup i kvarten. Det är inget fel på att uppdatera, men skriver man t.e.x. Jag har tråkigt, 5000 gånger så tröttnar man. 
 
     2. (facebook igen) 
         - Gilla om du tycker den här tjejen är fin även fast hon har cancer. ASSÅ WHAT? helt sjukt ju. Självklart att en flicka fortfarande är fin fast hon har cancer. Min mamma gick ju bort i cancer och jag hatar att logga in på facebook när man ser bilder med en cancersjuk flicka på, jag får massa obehagliga minnen. Bara för att man lägger upp en bild på facebook så betyder inte det att du är världens snällaste person, NEJ. Alla är vackra och det förstår folk. Fast vill man ha uppmärksamheten så funkar det väl.....
Det kan ju också vara bilder som dom vill att man skänker pengar till cancerfonden, men då är det ju en helt annan sak.
 
 
    3. Folk som låtsas att dom är korkade för uppmärksamhet.....Så patetiskt.
 
 
    4. När människor inte förstår att man skämtar. 
- TÄNK OM MAN HADE EN GNU HEMMA!
- JAG HAR DEEETTTT!!! 
- HAR DU?
-..................................................................................pucko......................
 
   5. Folk som ljuger för att få uppmärksamhet. 
 
 
 hoppas det inte blev ett knäppt inlägg, jag vill inte verka som om jag är bitter utan jag kan tycka det är bra att säga vad man tycker. Nu är inte det här inlägget riktat mot någon. Själv tycker jag om att läsa vad andra stör sig på för då kan man hitta saker man gör som man vet kan störa andra, och därför kan man bättra sig om man känner för det. ha en bra kväll allesammans! 
 
#1 - Julia [fotoblogg]

håller med dig till 1000 om dedär! :)

riktigt synd att din mamma inte klarade av kampen..:(<3

Svar: vad roligt! Tack, ja det var riktigt synd :(
Emilia Sjödin