Emilia Sjödin

Jag tycker om att skriva
.....På datorn.
Jag gillar verkligen ljudet av att trycka på alla tangenter, och skriva en lång text. Förut så skrev jag dagbok på datorn, jag vet det kanske inte blev så privat när alla jag kände kunde min kod in på datorn.
Men jag har lusten att skriva värsta bra inlägget, men jag har aldrig den orken eller inspirationen. Jag får helt enkelt inporvisera. 
 
Oftast så skriver jag om min vardag, men det är inte alltid kul att läsa så därför borde jag komma på något superkul att skriva om, men då behöver jag eran hjälp. 
 
Vad ska jag skriva om? Vad vill du läsa om?
 
instagram bild
#1 - ELIN ( ELININGRID.BLOGG.SE) ♥

åh så fin blogg! följa varandra via bloglovin?

#2 - t

grym blogg!
allt bra? :)

#3 - Julia

sv: jahaa :D jag skulle helst vilja ha bareminerals produkter men det är så himla dyrt :(