Emilia Sjödin

så söt kommentar
 
 
Fråga : fin bild kan du få min blogg känd snälla jag är 10 år - http://misssandrajohansson.bloggplatsen.se/
 
 
Svar: Tack, jag har inte så jätte många besökare men jag kan ge er några tips. 
 

  1. Det är alltid roligt att läsa en blogg som har en fin design. 
  2. Mycket bilder! att läsa en blogg utan bilder tycker jag är tråkigt.
  3. håll dig till ett ämne (fotoblogg,modeblogg,ridblogg,sminkblogg,vardagsblogg)
  4. Bli medlem på bloggtrafik.nu, få folk att hitta till din blogg.
  5. var medlem på bloglovin så man har chansen att kunna följa dig.
 

#1 - Anonym

Du har en otroligt fin blogg! Du är en stoooor bloggförebild och du o jag är rätt så lika på ett sätt. Läser din blogg dagligen & jag kan inte sluta följa dig! Ville bara få det uträttat för jag är helt galen i din blogg. Massor av kramar från mig!!!