Emilia Sjödin

Dålig bloggning
Jag brukar tänka ''nu ska jag göra ett långt och ordentligt inlägg'' men det blir aldrig så. Jag har ingetning jag vill dela med mig utav eftersom det händer samma saker varje dag i mitt liv. Men när jag väl vet vad jag ska skriva så sitter jag för mig själv ett tag och funderar ut hur jag ska skriva det, och när jag väl ska börja skriva ett blogginlägg så blir det bara två meningar och sen är jag klar. I mitt huvud så är det verkligen jätte mycket att berätta men när jag väl skriver så blir det bara några rader. 
 
som sagt, nu har jag typ skrivit det jag ville säga, och än en gång så blev det en kort text. 
 
Jag kan vara lite snäll mot er och skriva lite mer men orkar ni inte läsa mer så kan jag redan nu säga att jag bara ska berätta om min dag/morgon. 
Jag städade faktiskt mitt rum idag för att, har man ett fräscht rum så brukar jag lura mig själv att jag blir friskare. Och efter jag städade så satt jag på mig lite vardagligare kläder än ett huvtröja och mjukisbyxor, för att känna mig änu piggare, och dessutom så sminkade jag mig ytterst lite för att se finare ut. Nu känner jag mig faktiskt bättre, om jag får säga så. Mina tips till mig själv kanske funkar endå. 
 


 
#1 - emelie

Sv: Javisst ^^