Emilia Sjödin

Fotografering med Emelie, vårväder. del 1
 
Här Har ni några bilder från gårdagen då jag fotograferade snygga Emelie, jag menar kolla vad långt fint hår hon har, avis! Filippa var också med men hon var medhjälpare och höll upp min reflexskärm. Det var en rolig dag med flickorna och på kvällen åkte vi hem till Filippa och busade lite. 
 
Idag har jag gått upp klockan 04:00 för att jag skulle ut och fiska med mina bröder, Gustav och Lina men hon vaknade aldig haha! Men det har varit en rolig dag och ikväll ska vi titta på lejonkungen för det var såååå länge sedan. 
Vad har ni hittat på idag?

Igår steg min bloggstatistik ganska mycket också, roligt!! 
#1 - amanda roos

Super fina bilder ju!!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Emilia Sjödin

#2 - Sandra

Sv; Tack så mycket! :) Ja visst var brillorna snygga! Fina bilder förresten

Svar: Tack så mycket! :)
Emilia Sjödin