Emilia Sjödin

Gårdagen
Hejsan! I går så hade jag en otroligt rolig dag. Först så åkte jag,Nanna,Filippa och Lina runt lite med våra mopeder, vilket var väldigt roligt och sedan åkte vi hem till Filippa och lagade mat (fördjupning). Vi gjorde fläskfilé, klyftpotatis, sallad och efterrätt som bestod utav kladdkaka med grädde och glass. Super gott verkligen! Sen kom Kristin hem till Filippa och då gav vi oss ut igen och åkte moped, hämtade även Fanny på vägen då, och så åkte vi runt hela kvällen tills klockan 23.00 typ. Det var verkligen svinkallt men det var faktiskt ganska kul att åka iväg långt.
När vi kom till Filippa drack vi te, och gömde oss under filtarna för att vi frös som några tokar. 
Sedan vart den skräckfilm och vi gick och lade oss efter det. Och idag har bara jag och Filippa skrivit klart en uppsats, så nu är resten av veckan bara chill. 
 
Resten av dagen så är jag ledig och jag tänker bara slappa. 
längtar tills sommaren! 
#1 - Linda

Fin tjej!

#2 - fanny thai

hej, jag har precis lagt upp en video på min blogg, kolla gärna! www.fannythaii.blogg.se