Emilia Sjödin

Produkterna från Glossyboxen
Jag fick en kommentar angånge min glossybox att jag visade dåligt vad det var för produkter, och jag visade inte vart man kudne köpa dem heller så därför visar jag det nu. 
 
Da Vinci cosmetics - Mineral Shimmer
Lika vackert som Mona Lisas leende skimrar mineralögonskugga från Da Vinci! Fukta penseln för extra intensitet eller ta en smalare pensel för att applicera som eyeliner.
Orginalprodukt 169kr/st
THE BODY SHOP Vitamin E Moisture cream + Nourishing night cream.
Lätt dagkräm som återfuktar och skyddar samt en rik nattkräm som mjukgör och vårdar. En oslagbar duo för vacker hy! Hemligheten är den kraftfulla antioxidanten vitamin E.
Orginalprodukt 
Dag : 125kr/50ml
Natt: 175kr/50ml
Garnier skin naturals Pure Active 2-in-1 Make-up remover gel.
Rengör Effektiv men milt din hud samtidigt som alla spår av makeup tas bort. Kan användas av alla hudtyper (även känsliga) och motverkar pormaskar och glansig hy. 
Orginalprodukt : 85kr/200ml 
Jelly pong pong lip blush
Nyanserad lip blush med bivax som ger dina läppar en fin färg samtidigt som den återfuktas och blir mjuka. Applicera generöst och låt den lätta texturen smälta in på läpparna.
orginalprodukt: 129kr/st
Smile lab Advances teeth whitening strips †m sensitive 
Ta hand om ditt leende och få vita och fräscha tänder! Dessa nylanserade, skonsamma whitening strips ger dig även bättre munhygien genom att ta bort bakterier och plack. 
Orginalprodukt : 499kr/15st
 
 
 
#1 - maja

sv: tack så mycket! :)

#2 - Maja

Sv: Haha, ja det kan man säga! Det var när jag var på Teneriffa så jag hade nog bränt mig en aning! :)

#3 - Nellie

SV:
Dom är superfina! :)