Emilia Sjödin

Victoria secret body splash
Bild från google
 
Jag är så sugen på att köpa en body splash från VS, är det någon som har testat någon? Vilken luktar godast, jag vill jättegärna beställa en body splah men jag vet inte vilken. Har ni någon favorit?
 
#1 - Gina

Dom jag verkligen rekommenderar är mango temptation, coconut passion, sheer love, wild scarlet, moonlight dream och endless love.

Hoppas du fick lite hjälp nu :)

#2 - Emma

Dom luktar jääääättegott! kan rekomendera Pure Seduction och Love Spell! :)

#3 - Elinor

Ååh jag har en favorit! Pure seduction, den doftar sååå gott!

sv: haha det är nog inte så mycket att visa . Jag sover alltid med flätor och sen är mitt hår redan lite smålockigt av sig själv. Så lockarna är "natuliga", jag försöker att inte använda för mycket värme produkter och liknande för att det ska slitas så lite som möjligt. Men tack! :)