Emilia Sjödin

Bild
Hej! Hittade den här bilden på min skolas gillasida på facebook och då hade dom tagit kort på oss när vi satt i aulan och väntade på att bli uppropade. Nervös och allt..haha! Kan ni se mig? Om inte så kan ni kolla på bilden under. 
Idag var det min andra dag i gymnasiet och det gick betydligt bättre. Hittade fler människor att hänga med och det var inte lika nervöst idag heller. Vi körde namnlekar och såklart så skulle det finnas en tjej i klassen som heter Emelie...Om ni inte har hört min historia så kan jag berätta den lite snabbt nu.
 
I lågstadiet fick jag en ny granne som heter Emelie och när hon kom till skolan så började lärare och elever blanda ihop oss väldigt mycket. När jag kom till högstadiet trodde alla att jag hete Emelie och då började jag störa mig på det och såklart så fortsatt alla kalla mig för Emelie för skojs skull liksom. 
där är jag
 
#1 - Nora

Jätte fin header :D !!

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin