Emilia Sjödin

Era förslag
 
Hallå! Nu har jag fått lite svar på vad ni tycker jag ska blogga om. Jättekul, verkligen. 
Det som uppskattas mest är:
  • Videobloggar
  • Outfits 
  • Vad jag får min inspiration ifrån. 
  • Shopping
  • Tips
  • Bekännelser
  • resor
  •  smink till bra priser
  • snygga kläder
  • redigeringsappar 
  • personliga saker, sånt som är typiskt mig liksom.
Eftersom jag vill att ni ska få läsa om det ni vill så tänkte jag ta era förslag och försöka göra något vettigt inlägg av det. Låter det bra?
Men jag känner redan nu att videobloggar inte kommer vara så aktivt, känns lite pinsamt? Och jag reser heller inte så det blir ju lite trist. 
Men resten ska jag försöka fixa! Håll ut. 
 
Jag fick också reda på vilken ålder ni är i också (klasss) Det flesta är runt 14-18 år.
 
 
#1 - Emma - The one and only

tycker det låter super! Du skulle även kunna tipsa om olika saker som smink till bra priser, snygga kläder, redigeringsappar osv:D

sv: jag har börjar 1:an i gymnasiet;) Själv då?:)

Svar: Okej tack för tipsen! :) Jag har också börjat 1:an! :)
Emilia Sjödin

#2 - Josephine

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin