Emilia Sjödin

Första dagen i skolan
 

 
Jag har nyss kommit hem från min första dag på gymnasiet. Jag var inte lika nervös som jag trodde jag skulle vara men lite pirr fanns det i magen. Min första dag var helt okej. Upprop, babbel, lunch och sedan fick vi sluta. Jag hängde med en tjej som jag tyckte verkade väldigt snäll så helt ensam var jag inte, dessutom så fick jag en gammal klasskamrat med mig i samma klass också. 
 
Jag hittade även mitt schema över internet och det såg rätt chill ut om jag får säga det själv, app till matsedeln kan man ladda ner också hahah. 
 
När man skulle börja i förskolan så hade man en förälder med sig och när man började högstadiet hade man kompisarna med sig men nu är jag helt själv och får klara mig själv, hitta nya vänner och ta mer ansvar. Det klarar jag. 
 
 
 
 

 
 
 
#1 - Elinor

Åh när jag började gymnasiet var det sååå stelt första veckorna, haha. Alla i klassen satt helst tysta och höll på med mobilerna, ingen hade något å säga :')

#2 - Emilia

Minns också min första dag, var så nervös och kände att jag aldrig skulle gilla den klassen.. nu vet jag inte vad jag tänkte med, haha! Vilket program går du?

Svar: jag går sam, nästa år sam media :)
Emilia Sjödin