Emilia Sjödin

Måndag morgon
 
Hej hur mår ni? Idag är det måndag och jag tror att många där ute har börjat skolan, som tur är börjar jag på torsdag. Jag ställde faktiskt min väckarklocka på halv nio idag för att både vända på dyngnen och för att jag skulle storstäda mitt rum, vilket jag faktiskt har gjort nu. Jag har rensat ur hela min garderob så nu finns det gott om plats för nya plagg. Sedan har jag också städat ur alla lådor, kastat massa papper och tvättat mina sminkborstar och bäddat om min säng. 
Känns väldigt skönt, och nu är jag redo inför skolstarten. 
 
#1 - I S A B E L L A W L

Så himla fin bild på dig! Alltid skönt efter man storstädat rummet, gjorde det igår!
Jag börjar faktiskt skolan imorgon! ♡

Svar: Tack! Ja nu ligger allt på sin plats liksom. Hoppas din första skoldag går bra! :)♡
Emilia Sjödin

#2 - Jessica

Sv: Tack detsamma :)

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin

#3 - Karin Lygnersjö

Sv: absolut den var bra ): hur har din dag vart? :)

Svar: vad bra! Den har varit jättebra! :)
Emilia Sjödin