Emilia Sjödin

Måndag
 
Hej! Vad har ni haft för er?
Jag har i alla fall varit i skolan idag och lyssnat på studieteknik och jag har även fått jobbat lite med mattematik. Men imorgon ska jag till aulan igen (precis som första dagen) och bli uppropad för språkval. Imorgon så blir det inget slapp utan imorgon drar skolan igång på riktigt efter skolschemat....Jag är redan trött,haha. 
 
Det börjar bli riktigt tungt att bära runt på min väska full med skolgrjer nu, vi har nämnligen inte fått något skåp än så jag får ta med mig väskan över allt, pust.  Snart kommer vi säkert få datorn också vilket för att det bli ännu tyngre. Borde nog kanske skaffa större väska också, hehe. 
 
Okej, jag förstår att det inte är så roligt att läsa om mina skolbekymmer precis, haha. Men jag har faktiskt världens sämsta koll på vad jag ska skriva om? Har liksom inget roligt att säga. Så om ni bara kommenterar något kul ni skulle vilja läsa om så blir jag väldigt glad! Tack ! 
 
Fråga : Vilken klass har ni börjat i?
 
 
#1 - Elma

Sååå fin header! Du är ju sjuukt fiin! Vart får du all inspiration från? :)

Svar: Tack! Tack igen söta du! Jag ska försöka göra ett inlägg om det så du får hålla koll på bloggen :)
Emilia Sjödin

#2 - SOFIA ღ

sv: Haha tar det som en komplimang så tack :D

Jag tycker det är kul att läsa om vad bloggaren inspireras av, outfits, shopping, tips, bekännelser, resor och sånt. Tycker det är mycket roligare än bara vardagsinlägg så det är ett litet tips från mig :) Och btw så har jag precis börjat tvåan på gymnasiet!
kram

Svar: Ja det hoppas jag att du gjorde :) Tack för tipsen! :)
Emilia Sjödin

#3 - Katja

Hej! Jag har faktiskt också rätt så mycket bloggtorka haha så tyvärr har jag inga tips för tillfället. Sen så går jag inte i skolan :)

Svar: åh, så tråkigt. Okej men hur gammal är du? :)
Emilia Sjödin

#4 - Sofia

vad fin du är :D

Svar: Tack söta du! :)
Emilia Sjödin

#5 - benedit ♥

du kan ju lägga upp videobloggar eller outfits? :) jag har börjat 8an :)

Svar: Ja det skulle vara kul. Oki! :)
Emilia Sjödin