Emilia Sjödin

Paris
 
Hejsan! Idag åkte jag och min far till valbo och shoppade lite. Jag letade efter en skinnjacka, en t-shirt och ett par skor. En snygg skinnjacka hittade jag, den liknar faktiskt jofamas skinnjacka fast min är då inte av äkta skinn, den fanns även i röd färg som var supersnygg den också men svart passar till alla klädesplagg så den fick det bli. Jag letade efter den gråa t-shirten som är i inlägget under men så klart så fanns det bara i för stora storlekar.  I stället fick jag leta efter något annat och då hittade jag ett supersnyggt linne som är lite bredare vid axlarna och det står PARIS på den och det snygga eiffeltornet i bakgrunden. 
Sedan var jag också tvungen att köpa ögonbrynsskuggor eftersom min snart tar slut. Jag hittade även på en läppenna och den ville jag självklart ha, man kan ta av pennan på mitten och ta bottendelen som ett lock över penseln. 
 
Jag är jättenöjd med mina köp. 
btw - Förlåt för så dåligt ljus på bilderna, men min lampa dog nyss haha så det är väldigt mörkt på mitt rum. 
 
#1 - Frida

Vart är jackan från? Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! Den är från veromoda :)
Emilia Sjödin

#2 - Elin

sv: tack desamma!:)

#3 - Elaine

Älskar t-shirten! :)

Svar: Jag med! :)
Emilia Sjödin

#4 - Josephine

Fint :)

Svar: ja! :)
Emilia Sjödin