Emilia Sjödin

Tips - H&Ms sminkborstar
 
Eftersom ni ville att jag skulle ge er tips på billigt och bra tips så tänkte jag att jag lika gärna kunde ge er ett tips på bra sminkborstar. 
Dom här tre borstarna kommer från H&M, jag tror det är av deras nya kollektion. 
alla borstarna kostar runt 30-40kr. Jätte billigt om jag får säga det själv. Kabukiborsten köpte jag i förrgår och än så länge så är den jättebra. Två av borstarna har en borste på båda sidorna av skafftet vilket jag tycker är smart. Väldigt enkelt att ta med sig istället för att ta med flera bortar. 
Istället för att ta med sig 7 olika borstar så kan du bara ta tre, smart va?
  1. rouge borste (kabuki)
  2. Bronzer (kabuki)
  3. puder (stora)
  4. foundation (stora)
  5. ögonskuggs borste (lilla)
  6. ögonbryns borste (lilla)
  7. eyeliner borste (lilla) 
Måste tillägga att alla borstarna är supermjuka och bra!