Emilia Sjödin

Glossybox - Golden box - jul&nyår
Hej! Idag fick jag hem min golden box, som jag har längtat. Det här är alltså en box man måste beställa utanför prenumerationen, men det är fortfarande samma pris för en box. I den här boxen är alla produkter orginalprodukter vilket jag tycker är skitbra, jag verkligen älskar alla grejerna jag köpt. Det här ska egentligen vara en "julklapp" men jag kan inte vänta när det ligger ett paket till mig, haha. Boxen är alltså till för julen och nyår. 
 
 
ABSOLUTE! - Absolut Perfume Stick 
Kom i feststämning inför jul och nyår med denna förförande och sofistikerade doft, inspirerad av New York- staden som aldrig sover. Den lyxiga förpackningen är smidig att ta med sig i handväskan för att bättra på din doft under kvällen.  99kr 
Butter London - 3 free Nail Lacquer-Vernis 
målade naglar är pricken över i:et som gör dig sådär extra jul-och nyårsfin. Sedan starten 2005 har butter London blivit kända världen över för sina nagelack. Du ger jämn och glossy yta som håller längre i trendkänsliga färger som gör dina naglar till en accesoar i sig!  165kr.
EuPhidra - Conditioning Lipstick 
Tycker du det är svårt att hitta ett läppstift med lång hållbarhet samtidigt som det är återfuktande och ger glans? Då kan detta läppstiftet från EuPhidra vara något för dig då det kombinerar en krämig textur med en högglansig finish. Risolja återfuktar läpparna och SPF10 skydda dem mot skadliga vintersolstrålar. 
1229kr. Jag måste bara säga att det är det finaste läppstiftet jag skådar, så fin färg. (dock är inte färgen rättvis på bilden). 
 Oxyplex by bodyography - Proffessional Cosmetics. 
Pearlescent Eye colour - Lyxigt sammetslen mineralögonskugga med rikt pigment som paketerar dina ögonlock till den vackraste julklappen i år. Den är lätt att sudda och bygga upp för starkare färg vilket möjliggör en lätt såväl som en fest-sminkning. 149kr 
Philip B - African Shea Butter Gentle & Conditioning Shampoo
Ett starkt, vackert, återfuktat och glänsande hår är grunden till varje lyckad jul- och nyårsfrisyr. Detta återfunktande shampo tvättar försiktigt rent ditt hår från överflödiga oljor och de rester som stylingprodukter lämnat. Berikat med vitamin B5 som hjälper till att stärka ditt hår och återställa dess elasticitet. 125kr 
 
So Susan Cosmetics - Water-bassed pure luminizer 
Lys upp i vintertid och ge ditt ansikte en mjuk glöd, perfekt till vinterns festligheter. Du applicerar denna flytande luminizer högst upp på kindbenen, ovanför och under ögonbrynen vilket ger en förljusande, lätt skimrande effekt. För att ge illusionen av lite större läppar är det även fint att applicera den i amorbågen. 269kr