Emilia Sjödin

Glossybox - Julboxen
Hej! Idag fick jag ännu en till glossybox, nämnligen julboxen (och nyår). Jag orkade inte fota nå bra så ni får nöja er med det här. 
 
1. D:FI - volume cream 
Volymcreme som ger ditt hår den där extra fylligheten samtidigt som den skapar ett lätt stadga och textur. Applicera jämnt fördelat i handdukstorkat hår och style sedan som vanligt.  Orgnialprodukt 169kr/200ml. Jag fick orginalprodukten. 
 
2. Nails INC - Victoria Nail polish 
I en vacker vinröd färg så är detta lättapplicerade nagelack lika trendigt som klassikt. Det är det självklara valet under jul- och nyårsfestligheterna och passar lika bra till svart som mönstrat. 
 
3. RENU - Lip and eye active lift. 
prisvinnande mirakeltreatment som mjukgör, vårdar och boostar huden kring ögon (motverkar också påsar och mörka cirklar!) och läppar. Dutta försiktigt på krämen men undvik ögonlocken. Orginalprodukt 399kr/ 15 ml. Och det är var 25 ml så jag antar att den är jävligt dyr för att vara så liten. 
 
4. Elizabeth Mott - it's so big volumizing mascara (exklusivt för glossybox)
Med glimten i ögat höjer Elizabeth Mott volymen på dina fransar utan att de smular sig. Volymen byggs upp av en timglasformad borste som fördelar exakt rätt mängd över dina fransar. Orginalprodukt 159kr/10ml, jag fick 4 ml. 
 
5. Ardell - starter kit 
Framhäv ögonen med lösögonfransar av högsta kvalitet! Ardells lösögonfransar är världens mest sålda och älskas världen över av makeup-artister och kändisar. Orginalprodukt 109kr /st.