Emilia Sjödin

Att lyssna på musik
Tänkte säga att det är värdelöst att åka buss utan musik, har man glömt sina hörlurar till telefonen så är bussresan nästan förstörd. Tiden går mycket snabbare när man lyssnar på musik, och desutom så brukar jag inbilla mig att jag är mitt i en musik video. Det tar en timme för mig att åka buss in till stan, vilket då går mycket fortare med musik i öronen.
Vad gillar ni för slagts musik? har ni någon favorit artist?
 
Låtar jag lyssnar på just nu

  • undercover - zara larsson
  • collecting sunlight - andreas moe
  • how we do - Rita ora
  • En apa som liknar dig -Darin
  • unbroken - demi lavato
  • Be alright - Justin bieber
  • one day -Asaf Avidan& the mojos
  • Little things - one direction
  • Nej - Norlie KKV
  • Spegelen - panda da panda
  • we got the world - icona pop
  • give youre heart a break - demi lavato
#1 - Tuva

Fin blogg :)