Emilia Sjödin

Besök av missen - sjävporträtt
haha sista bilden.
Idag stack jag ut och fotograferade mig sjävl, som den tönten jag är. Min missekisse kom och ville vara med också. Ikväll så ska jag och pappa ha en liten filmkväll (hoppas jag på) så jag hoppas ni har en bra dag.
#1 - Felicia

´Gud vilken fin blogg du har!♥
Men det är en sak jag undrar..♥
Vad har du för kamera för det blir jättefina bilder:-)
Och så undrar jag om den kan filma:-)
Jag har en systemkamera men jag ska sälja den och då vill jag köpa en bra och du verkar ha en superbra:-)
Skulle bli jätteglad om du svarade:-)
Hejdå!

Svar: tack så mycket. Jag har en systemkamera som heter canon eos 500D som jag tycker är jätte bra, och den kan även filma. Men den finns inte kvar att köpa för den har en ersättare som heter canon eos 550D tror jag. Och den är nog lika bra om inte bättre. ♥
Emilia Sjödin

#2 - Emilia Pettersson

Hej jag tycker din blogg är grymt fin förljer den :) följ min :)
http://missemilies.devote.se

#3 - Felicia

okej tack så mkt♥

#4 - emilia

Gud va fin du är <33 kallt?

Svar: Tack, haha ja det är väldigt kallt, är tvungen att sätta på mig jackan åt varven.
Emilia Sjödin