Emilia Sjödin

Försenad julklapp

Fick nyss en nagelfixare av Mikaela och André, jag är sjukt nöjd tack så mycket !

Nu drar jag iväg till mormor för att fira hennes 65:e födelsedag

#1 - Jessica kempe

Hej!
du har en superfin blogg!!<3 kan du göra en header åt mig??:)<3

#2 - Sofie

Kan du göra en header till mig?

#3 - Elise

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med en header till min blogg? Det skulle vara grymt snällt!
Mejla mig:
[email protected]

#4 - Corinne Jakobson

Du har sååå sjukt snygg design!
Du har inte mot förmodan lust att designa min blogg? :) <3

#5 - Corinne Jakobson

Du har sååå sjukt snygg design!
Du har inte mot förmodan lust att designa min blogg? :) <3

#6 - Julia

Hej! Snälla skulle du vilja hjälpa mig med designe på min blogg? Svara gärna då, är inte så bra på att göra det själv. T