Emilia Sjödin

Hiss och diss
 
  • Att somna framför teven, seriöst, det är ju det skönaste som finns!
  • Ginatricots nagelack, jag trodde dom skulle vara dåliga.
  • Att min statistik har höjt sig, välkomnar er nya.
  • Stöttande från läsare, Jag har fått en stort stöd av er! ♥
  • Jag ska börja träna igen! 
  • Att skolan började idag...
  • Jag har tappat och förstört mitt solpuder...
  • Att nationella proven börjar snart..
  • Att gå upp tidigt, hatar när väckarklockan ringer.
#1 - Emma

Hej Emilia,jag undrar om du kan göra en header till mig det skulle vara fantastiskt hör av dig<3

#2 - julia [fotoblogg]

åhmingud, jag har tyska nationella om två veckor...

#3 - Klara

Åh så fin blogg du har!

#4 - Emmy

Hej! Jag tycker att din blogg är otroligt fin! särskilt headern. Jag undrar om du kanske kunde göra en header till mig? :) Skulle bli sjukt glad! www.emmymittliv.devote.se Kram!