Emilia Sjödin

Hur mår jag nu egentligen?
Jag mår skit om jag ska vara helt ärlig, men det säger jag inte. Jag nöjer mig med att säga att jag mår bra istället för att delta i en diskussion, för det är oftast då tårarna kommer. Mina vänner har börjat frågat mig om hur jag mår, men jag säger att jag mår sådär/bra, men jag tror dom fattar att jag ljuger lite smått. Jag vet att mina vänner läser min blogg så därför ser dom ju hur jag mår. Det är ett bra sätt att förmedla något till en människa om man själv inte orkar prata om det, över internet då kan ju alla läsa, ni behöver inte fråga för att veta hur det är med mig, det är bara att kika på mig blogg.
Men funkar det alltid då?
Nä, jag tror att mina vänner vill höra direkt från mig vad och hur jag känner. Men då kanske jag säger att jag mår bra fast det inte är så ,men då vet jag iaf om att ni bryr er.
Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget, jag vill nog bara förmedla er om att jag inte ligger på topp just nu.
#1 - Julia [fotoblogg]

Jag känner inte riktigt dig, men jag har läst din blogg väldrigt länge nu och jag förstår hur du känner. Du är väldigt stark<3