Emilia Sjödin

Mitt 2012
 
Hur ska jag sammanfatta det här året. Året började inte så bra eftersom min mamma dog i Januari, och sedan begravning och sorliga stunder efter det. Men ändå har det varit det bästa året också, på sätt om vis.
 
Jag lärde känna mina kompisar bättre så nu är vi typ bästa vänner hela slanten.
Jag fyllde 15år och tog mopedkörkortet och en moped fick jag också.
På skolavslutningen åkte jag och mina kompisar hem till mig och firade att skolan hade slutat, vi tog också det första sommardoppet, och det ända. 
Jag har också blivit kidnappad av mina bröder som rövade ut mig i skogen för att fotogradera Andreas bil. Jagad har jag och Filippa blivit också, på sommaren av bärplockare, haha det var kul, Vi cyklade medans vi hade en bil bakom oss som åkte efter.
Jag har blivit busig och mer social under året. 
Midsommaren var också bra, ett hel drös med människor på en plats vi egentligen inte fick vara på?haha. Jag har varit ute och fotoat med Mikaela,Nanna och Filippa som har blivit några utav mina favoritbilder! Emelie har jag fotograferat mycket också, positivt. Jag har fått chansen att fotograferat Filippas syster Kajsa också, vilket kändes riktigt roligt. 
 
Nu är året 2012 slut och nu känner jag att jag vill ha ett år utan alla sura/ledsna miner. Jag vill ha ett bra år, med mina bästa vänner och bara ha det så kul man bara kan hela tiden! 
 
2013 äntligen är du här! 
 
#1 - Emma - my blog, my life

super fin blogg! Bloglovinbyte?:D

Svar: Tack, ja gärna, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig där efter! :)
Emilia Sjödin