Emilia Sjödin

Frågestund och furuvik
Andra bilden är en bild på Jessica, jag försökte fota ett hjärta med solen,haha om ni fattar? 
 
Hejsan bloggen! Har ni ställt många frågor i frågestunden, inte? Då har ni sista chansen just nu att ställa frågor. Jag svarar nämnligen ikväll på alla era frågor. 
 

I fredags åkte jag iväg till furuvik på en släkträff, vilket var mycket roligt. Vi grillade, åkte karuseller, badade vid tolvslaget och grillade marschmellows. Idag är jag hemma och så fort jag kom hem så gav jag mig ut i det fina vädret som vi inte har haft på länge. Jag, Filippa och Emelie åkte ner och badade/solade. Nu ska jag snart iväg ut och springa med Emelie. Jag känner att jag behöver röra på mig lite. 
Hoppas ni har haft det riktigt bra medans jag var borta. Kram på er! 
 
 
#1 - Karin Lygnersjö

Sv: Följer dig nu som nummer 36 :)
Kram