Emilia Sjödin

Frågestund tills jag är tillbaka
 
Hej alla glada människor! Idag åker jag iväg på en släktträff. Jag kommer hem på söndag, under tiden jag är borta så vill jag att ni ställer så många frågor ni bara kan! Alla som frågar något kommer även få en länkning till sin egna blogg. 
Fråga, fråga, fråga! 
Hej då! Vi syns på söndag. 
 
 
#1 - Elin

Varför började du blogga?
Favoritresemål?
Vad vill du bli när du är äldre?

#2 - Elin Lundblad

Sv: Visst kan jag fråga lite frågor till dig :)
Är alltid kul att få kommentarer / frågor :)

#3 - Elin Lundblad

När började du blogga & varför?
Favorit färg?
Några speciella intressen?

#4 - Anna

Vad heter din kamera?
När och för hur mycket köpte du din kamera för?
Favorit objektiv?
Favorit bild?

#5 - Emma - The one and only

sv: visst kan jag göra det:D

* Vad har du för kamera?
* Beskriv dig själv med 5 ord
* Bästa/sämsta med dig själv?
* Värsta du vet?
* Det elakaste/snällaste du har gjort mot någon?

KRAM:D

#6 - Carolina - Stall Assla

Favoritställe att vara på? :)

#7 - Moa

hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med! :)

#8 - fanny ahlm - gravt hörselskadad, förlamad mamma

nu är helgens blogg dragen kika in å se om det var du som vann !!

#9 - Karin Lygnersjö

Sv: Ja absolut kan vi göra ett bloglovinbyte, säg bara till när du följer mgi och vilket nummer du blev så gör jag samma sak efter :)
Kram

#10 - Ida

sv: Visst följ mig först så följer jag dig sen!:)