Emilia Sjödin

Justin Bieber?
 
Tjenare mina vänner! Idag gick jag på stan med Jessica för att jag skulle lämna tillbaka tröjan som jag hade tvp av. Utbyte mot den tröjan så köpte jag tröjan som jag har på bilden ovanför och även en vit vanlig bh. 
 
Det roliga med att gå på stan idag var att vi såg en kille som precis såg ut som Justin Bieber, haha! 
Jag och Jessica gick in på alla affärerna som han gick in på och sedan skulle jag smygfota/filma han men det gick inte så bra. 
 
Nu ikväll kommer jag spendera tiden med mina vänner! 
#1 - Carolina - Stall Assla

Så fin header!

Svar: tack så jättemycket ! :)
Emilia Sjödin

#2 - SOFIA ღ

sv: Det kan vi absolut göra, säg till när du lagt till mig + nummer så gör jag detsamma :)

Såg förresten att du ska gå sam-media på gymnasiet, vilken skola? :)
kram

Svar: jag följer dig nu, 206 blev jag :) jag ska gå på kristinegymnasiet :)
Emilia Sjödin

#3 - Berta K

Sv: Visst! Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Svar: jag har lagt till dig nu! säg till när du lägger till mig :)
Emilia Sjödin

#4 - Elin Lundblad

Du kommenterade min blogg angående bloglovinbyte.
Kommentera på min blogg när du följer mig så följer jag tillbaks :)

#5 - Linnea

visst kan vi det. Säg till vilket nummer du blev bara så gör jag samma sak. :)

Svar: jag blev nummer 40 :) säg till när du lagt till mig :)
Emilia Sjödin

#6 - Linnea

Jag blev nummer 31. Kram. :)

#7 - Elin Lundblad

Följer nu på bloglovin.

#8 - Marlene S.R

- ok, blev 33 :)

#9 - linah

seriöst, due sjukt fin!

#10 - Berta K

Sv: Nu följer jag dig!

#11 - SOFIA ღ

sv: Tack, nu följer jag dig med som nummer 35 :)
kram

#12 - ♫♪ sandra

sötis!