Emilia Sjödin

Outfit
 
Linne vero moda ,Kofta & halsband Ginatricot, Shorts only, Ring & armband Glitter.
 
Idag åkte jag in till stan för att köpa födelsedagspresenter till både Nanna och Mimmi, jag åkte även förbi körskolan för att boka in en hanledartid så jag kan få övningsköra bil snart!! Nervöst. 
 
Men nu ska jag städa mitt rum för imorgon sover beeestiiiies här och då vill jag ha det lite fint på rummet. Jag städade igår men idag måste jag damsuga... _Haha ha det så bra så länge :) 
 
 
#1 - Marlene S.R

fint:)

#2 - Sara Blomqvist Johansson

Underbart fint!

#3 - emma ♥

va långt och fint hår du har :)

Svar: Tack så jätte jätte mycket! Fast nu har det blivit väldigt slitet dock :)
Emilia Sjödin

#4 - Sofie

Fiiint!!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#5 - Emma - The one and only

sjukt fin outfit:D

sv: tack så jätte mycket fina du!:)

Svar: Tack! Förlåt för sent svar :)
Emilia Sjödin