Emilia Sjödin

GLOSSYBOX - JUNI
 
 
Den här månadens glossybox är lite speciell! En annorlunda box med en bra text på! 'Don't let anyone ever dull your sparkle'. Den här boxen ska alltså spegla vad glossybox står för. När livet åker bergochdalbana  är det viktigt att ha en viljestyrka och stolthet som en utrustning i vardagen.  Jag funderar faktiskt på att hönga upp locket på väggen. 
Första produkten var en :Sebastian professional volupt spray.
Ta ditt hår till nya höjder och skapa spektakulär, långvarig volym samtidigt mjukheten bevaras. Spraya i rötterna och föna för volym eller lufttorka för definierade vågor och lockar.
Orginal produkt 290kr/150ml. Jag fick endast 50ml 
 
 
 
Figs&rouge 100% pure & natural tinted lip balm.
Miljövänligt och 100% ekologiskt lätt färgat läppbalsam som återfuktar och ger näring. Kommer i en supersöt, somrig förpackning och är fri från syntetiska färger och dofter.
Orginalprodukt : 89kr/12.5ml Jag fick en orginalstor. 
Jag har läppbalsamet på mina läppar nu och dom är supermjuka! Doftar otroligt gott också.
 Emite make up professional eye lash curler. 
Fantastisk ögonfransböjare som är ditt bästa vapen i jakten på de perfekta böjda fransarna. Tryck längst in mot fransroten och håll i ca 5s. Fortsätt utåt och håll kvar på två ställen. 
Orginalprodukt - 200kr/st.
Den här är verkligen rejäl! 
 China glaze nail lacquer.
Glittrande multi-chromatic nagelack med ett fantastiskt täckande resultat och en hållbar formula. Inne håller bl.a samma ingrediens som används för att ge glans åt porslin. 
Orginalprodukt  - 98kr/14ml. 
Jag har orginalprodukten men jag har för mig att dom brukar kosta runt 150kr?? färgen heter  copa-banana, haha jag tänker bara på sean banan! 
 Elizabeth Arden eight hour cream skin protectant.
Kultförklarad mirakelcreme som blivit en klassiker. Lungnar, återställer och vårdar torr hud. Anti-inflammatoriaska egenskaper hjälper till vid småsår och lugnar sveda. 
Orginalprodukt : 410kr/50ml. Jag fick 7ml. 
 
 
Jag är nöjd med hela boxen! 
 
 
 
 
#1 - emelie

Sv: Jamen precis! haha, aa det har jag ^^ när jag är ledig äter jag oftast frukost inne på mitt rum så då brukar jag fota frukosten på mattan ^^

#2 - Linnéa

SV: åh, tack!
erkänn! känns mer äkta då :)

Svar: ja helt klart! :)
Emilia Sjödin

#3 - Linnea

ååh, men vad är detta för kul? glossybox? vad är det för något? Nu blev jag genast jättenyfiken, haha! :)

Svar: Jag har gjort ett inlägg om det http://emiliasjodin.blogg.se/2013/january/glossybox-januari-2013.html#comment. Men om du inte orkar läsa så kan jag säga att det är en låda du får en gång i månaden med fem olika produkter, både smink,hår och krämer :)
Emilia Sjödin