Emilia Sjödin

Söndag
Hej! Vad har jag haft för mig på senaste? Jo jag har pluggat en massa och firat min moster som har fyllt år, sedan har Mikaela också varit hos mig hela helgen. Igår fixade jag och Mikaela ihop en fest också haha, 20 pers kom, snacka om lyckat. Det var verkligen jätte roligt. Jag kom väl hem runt 3 i natt tror jag, så just nu är jag väldigt trött haha. Jag fick åka moped i regnet också, inte så roligt däremot. 
N8ú har jag precis gjort klart en bokrecension och snart ska jag städa hela mitt rum, har inte packat upp sen jag var i polen. Hoppas ni får en bra dag, och hoppas att solen också kommer fram idag.
btw- Falukalaset har ju varit också, jag var inne i stan och åkte massor av karuseller och sedan har jag tittat på marknaden. 
Här får ni lite bilder från instagram. 
 
Här stack jag och Mikaela iväg till falukalaset.
Jag och Jessica när vi skulle fira min moster (Jessicas mamma) 
 
ja, vad ska jag säga om den här bilden? en rolig app bara, ni borde testa.