Emilia Sjödin

Tio snabba!
 
* Jag har aldrig färgat mitt hår. 

* Jag är så sjukt glad över att pretty little liars har börjat igen! 
 
* Just nu är jag på väg till mina kusiners stuga för att fira midsommar där.

* Jag är besatt av gnuar, min bakgrundbild på telefonen är en gnu i superhjälte-kläder.
 
* Jag är så himlans pepp nu på sommarlovet.

* Jag har haft tandställning. 
 
* jättetungt hår har jag, har jag uppsatt hår så får jag nackspärr efter ett tag.

* Det värsta som man kan äta är såser med grönsaker i...bläää! 
 
* Jag kan inte läsa ord i korsord.

* Till sist, haha en liten rolig grej som jag alltid gör när jag åker bil. Jag låtsas att det finns någon random liten gubbe som springer framför bilden och när vägen är rutig ( typ olika färg på asfallt) Så biter jag mig i den sidan av läppen som vägen är rutig på. Det är typ som inte nudda mark. Gubben måste hoppa på rutorna annars har man förlorat spelet. HAHA en liten konstig grej jag alltid gör, kan ni tänka er vad jobbigt det blir efter att ha åkt en lång bilfärd?