Emilia Sjödin

En lista

När vaknade du imorse?

-halv åtta, helt av mig själv och allt. STÅLT

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

- Om det bara var jag hemma, så jag skrek halllåååå för att se om det var någon hemma. Nej det vara bara jag hemma, haha.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

- Nej, idag har jag inte ringt någon faktiskt. Har liksom inget att säga?

 

Vilket humör är du på?

- Eftersom jag har lite söndagsångest så är jag lite stressad, men jag är också glad för att mitt rum ser prima ut! 

 

Har du ont någonstans?

- Ja, jag har fortfarande träningsvärk sedan torsdagen på idrotten (haha jag hatar intervaller) Tecken på att jag är ottränad.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

- Jag har ju gömt lite godis i min låda, så jag tar en lite då och då. Annars så är jag suger på choklad-gyfflar som jag typ får en gång på typ 3 år, jag vetinte vart man kan köpa dom?

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Pappa drog mitt kort senast haha. Jag skulle köpa en Imac och då var man tvungen att vara över 18år så då fick pappa betala med mitt kort haha. Men senast så köpte jag en present till Mikaela som jag inte kan säga vad det är.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

- apple.com, eftersom det är startsidan men annars var det nog facebook.

 

Vad ska du göra ikväll?

- Om en timme ska jag sova haha, men typ måla naglarna.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

- How i want ya. HAHA netflix reklamen.

 

Vad tycker du om din blogg?

- Jag lägger upp för mycket vebbcam bilder och det är så tråkigt att kolla på. Men har man en ny så vill man ju använda den! Sen så har jag heller inget att skriva om så det blir bara onödiga inlägg.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Ja men vilken tur att jag bloggade den dagen då, eller inte...Jag har ingen aning. 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Nej, jag ska sova om en timme så isåfall måste någon i min familj vara väldigt snabb och säga något.

 

När fotade något senast, och vad?

- Idag, jag fotade mig själv i mina nya skor! ! 

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?

- Nej, men jag har varit nära på att köpa appar.

 

 

Vad har du på dig idag?

- Mina favorit jeans som är trasiga... och en tjoktröja.

 

 

#1 - Maja

Åh tack fina du!

#2 - malinfanny.blogg.se

Rolig lista! :D ♥ Fina kläder :)