Emilia Sjödin

i stugan
Som ni nog vet så är jag uppe i Idre just nu och eftersom jag är så korkad så tog jag med mig datorn hit men inte något internet. Men sedan fick jag idén att koppla telefonens internet till datorn och då funkar det galant. Ibland kan jag vara lite smart. Idag gav vi oss iväg på våran första skotertur och det var verkligen jätte fint och roligt, dock hade det inte skadat om det var lite mer snö. Efter den långa skoterturen så hoppade jag in i bastun som vi har i stugan (lyx) och efter det så tog jag en lång dusch. Just nu sitter hela familjen och tittar på fuskbyggarna och snart ska vi sova eftersom vi ska gå upp klockan nio imorgonbitti, för änu en till skotertur.
 
btw - när jag kom hit till den här stugan så hittade jag en gästbok, och det var en liten pojke som skrev om någon likbebis, och att jag skulle leta på några lappar för att sedan lista ut hur den dog. Men eftersom pojken skrev i boken år 2005 så är risken ganska stor att lapparna är borta. Men eftersom lapparna skulle ligga under min säng så låg jag och funderade på det ett bra tag, och då under natten drömde jag om det! fett läskigt. 
 
Men jag hoppas ni får det bra mina bloggläsare. Tur att jag kom på ett sätt att få internet, så jag kan fortsätta blogga medans jag är här.