Emilia Sjödin

Kämpa

Em, jag vet inte riktigt vad jag ska säga..? Jag vill gärna hjälpa er men det är svårt, det finns ingenting jag kan göra det ända jag kan tipsa er om är att ta vara på tiden och prata ut!
Jag pratar självklart om döden, ni skriver en massa tunga saker till mig, det är bra att ni vill dela med er, verkligen!
Jag har ett par läsare som går igenom samma sak som jag gör och några går just nu igenom när någon i familjen/släkten har fått en sjukdom så kallad canser, jag är säker på att ni vet vad det är, och det är en sån hemsk sjukdom så att jag vill att cansern ska få canser! Ni måste förstå att det inte finns något jag kan göra, och jag vet inte alls hur långt det är kvar på eran Väns tid. Tänk aldrig på det negativa, tänk bara positivt. Jag vet att självförtroendet sjunker till noll men det är bara att försöka se det från den ljusa sidan! Lova mig det! Ni kommer klara det!

#1 - Fannyyy

Du är stark kära vän!