Emilia Sjödin

Söndag
 
Jag vet inte om den här söndagen har börjat bra eller dåligt.
Här får ni en lista över vad som har hänt under morgonen.
 
 
Dåliga saker
  1. Min katt väckte mig klockan fem, så jag var tvungen att släppa ut henne.
  2. Jag fick duscha i iskallt vatten.
  3. Jag började blöda näsblod när jag duschade.
  4. Jag var tvungen att träna på en läxa tills imorgon.
Bra saker
  1. Jag vaknade tidigt (halv åtta) så då hade jag hela dagen framför mig.
  2. Jag känner mig snygg eftersom mitt smink blev perfekt.
  3. Mitt hår har inte varit så här lent på länge så det är bra! 
  4. Jag vaknade till ett nystädat rum.
fyra bra saker och fyra dåliga saker, vilket jämnar ut sig.
 
Nu är frågan vad jag ska hitta på? Tycker ni att jag ska ge mig ut i det fina vädret och ta lite bilder till bloggen? Det lät som en bra idé, hörs hej!