Emilia Sjödin

Uppe på fjällen
 
Änu en till dag men skoteråkning, fast idag så åkte vi upp på fjällen och solade, det var verkligen varmt. Imorgon så är det en till dag att åka skoter på sedan ska jag bara packa och åka hem. Saknar mina toknissar där hemma! Nej nu ska jag ta och fräscha till mig lite med en varm dusch och en varm bastu väntar på mig! 
Ha det så bra så syns vi imorgon! 
#1 - johanna

Jag har en ny tävling på bloggen nu, vore jätte skoj om du ville vara med!:)(perfekt för dig om du har iphone!) Sen har jag även frågestund, det skulle betyda så mycket för mig om du slängde iväg en fråga eller två :D

#2 - patricia

Har du en Iphone? Vill du ha en eget speciellt designat skal till den? Isåfall har jag perfekta tävligen i min blogg just nu! Kika gärna in och se ifall det är något för dig! kram

#3 - Cajjo

Men ååh vad mysigt!! :)
Älskar lukten av skoterbensin! :D
Hur ser veckan ut då?

#4 - W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg]

Så härliga bilder! :)