Emilia Sjödin

Gårdagen







Hej där! Igår åkte jag till etage för första gången, jag trodde seriöst det skulle vara mer röj, så det var ganska tråkigt. Men jag hade roligt med mina vänner i allafall. 
Idag fyller min bror år så idag ska han firas. Hoppas ni har en bra dag! 
#1 - Caroline Tano

Vilka mysiga glada bilder! Kramar.

#2 - benedit ♥

fina bilder!

sv; haha vad skönt, mamma har varit ledig :')

#3 - Lisa Radojewska

Kul ni ser ut att ha !

sv; Vi tittade på Amusment och Harry Potter :)
Kram

#4 - I S A B E L L A W L

Svar: Visst är det? Tack! Blev glad när jag äntligen hittade ett sådant ♥

#5 - Julia

sv: Åh tack sötis!♥ Ja perfymen luktar gudomligt! Rekomendera verkligen!♥

#6 - kaffehörnan

Är de i Malmö

Svar: Nä i Dalarna
Emilia Sjödin

#7 - Paulina Holmberg

ser härligt ut :)

#8 - Ebba ♥

Fina bilder!

Sv: Tack så mycket, detsamma! Tyvärr så använder jag inte bloglovin, men annars så skulle jag kunna göra det! :)

#9 - Jennifer

Fina bilder!
Sv: tack :D
Ha en bra kväll ~

#10 - Sofia R

Bloglovinbyte? ♡

Svar: Ja gärna! Säg till när du lägger till mig så lägger jag till dig sen :)
Emilia Sjödin