Emilia Sjödin

NEW YEAR OUTFITS
new year
Hej! Längtar ni till nyår? Det gör i alla fall jag. Har inga planer än så länge men jag kan chansa på att jag ska ut och angla hela morgonen och sedan på kvällen sticker jag ut på något kul med mina vänner. Jag har gjort ett kollage för nyårs outfits idéer, det var faktiskt ett förlslag från er läsare så jag hoppas det uppskattas. Angående era tips så har jag fåt sjukt bra tips som jag ska försöka ta mig tid till att göra. Tack så mycket, ni är bäst. 
#1 - Lilly

Gud så fint!!

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

#2 - Nathalie Persson

Toppen i mitten är ungefär som den jag har köpt som jag kanske ska ha på nyår, den jag pratade om du vet! fast den är guldig hihi :)

#3 - olivias | mode, foto & vardag

åhh vad fin blogg du har!

- lust med ett blogglovinbyte?

Svar: Åh tack! Vad kul att du tycker det! Självklart! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig där efter :)
Emilia Sjödin