Emilia Sjödin

Please snow
Hej! Hur är det med er? Med mig är det bra, lite mycket plugg bara vilket ni kanske har förstått eftersom jag inte har bloggat. I fredags åkte jag hem till Nathalie, Emma var också med. Vi gick på chinaresturang och det såg ut som om vi gick på något jävla julbord, haha, det var sjukt mycket mat. Ikväll hoppas jag på tacomys och sedan ska jag sova ut till kommande skolvecka, mycket redovisningar och grejs...blä.
Hoppas ni får en bra dag.
Jag och Emma på chinaresturangen. 
En ful video. Vi var inne på Nathalies mörka rum enda tills tre på eftermiddagen och när vi öppnade gardinen blev det lite ljust. 
 
 
 
#1 - amanda

svar: jo visst varför inte, följ mig och säg till när du gjort det så följer jag tillbaka :D

Länk finns på min blogg under profilbilden!
kram

jätte fin blogg du har!

Svar: okej! Jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)
Emilia Sjödin

#2 - LindaLinda

Vackra bilder

#3 - Jenny :)

sv* haha åh tack! :)
Tyvärr använder inte jag bloglovin så mycket... :/

#4 - benedit ♥

fina bilder!

sv; hihi tack:D

#5 - ♡ Hanna Andersson ♡

Riktigt fina bilder!