Emilia Sjödin

THE HUNGER GAMES: CATCHING FIRE
 
 
Hej! Igår hände en massa saker kände jag. Jag köpte en tröja på stan (den jag har på bilden), den är från Ginatricot och sedan gick jag på min sista skoterteorikurs, skönt, nu längtar jag bara tills snön kommer så att jag får göra uppkörningen och sedan skriva teoriprovet.
Igår natt (tisdag) 23:59 såg jag på premiären av The hunger games: catching fire, den var skitbra! Rekomenderar den verkligen! Men jag kan inte säga om den var bättre än den första filmen eftersom man inte fick se något slut på det hela, vilket betyder att det kommer en till film, längtar! Filmen slutade halv 3 så jag gick och lade mig runt 3 halv 4, men jag klarade av skoldagen idag ändå, dock somnade mina vänner på bussen på vägen hem från skolan idag, haha. 
Nu vet ni vad jag har haft för mig. 
här har ni även trailern