Emilia Sjödin

"wake me up from my nap again and i'll fucking kill you"

gallery-ios.jpgphoto.php.png

Har ni tänkt på vad elak man är mot sin katt? Man väcker sin katt för att gosa med den även fast katten själv inte vill de, och när man har tröttnat går man därifrån...katten somnar om, och man springer dit igen, haha! 

Nej men HEJ! Har ni saknat mig? Jag har haft fullt upp med att ha fullt upp? I helgen var det fester jag var på och sedan började skolan och jag har inte haft tid att blogga någonting, hoppas det inte gör något. Jag tänker inte skriva så mycket om varför för då tröttnar man snabbt, man vill ju läsa om något intressant liksom, så punkt slut. 

Jag har faktiskt läst igenom era kommernarer angående mitt inlägg "Tillsammans mot cancer" och jag måste bara säga att jag är sjukt glad över hur mycket ni bryr er! Jag trodde inte så många skulle kommentera, och den dagen hade min bloggstatistik stigit också, jätteroligt! I mitt nästa inlägg jag ska skriva snart kommer jag att berätta lite mer osv, jag tycker verkligen ni ska läsa det! 

Så håll ut!