Emilia Sjödin

Frågestund
Hej! Jag har blivit sjuk synd nog, jag tänkte att jag kunde köra en frågestund här på bloggen så att jag har något att svara på imorgon eller inom den här veckan. Fråga allt mellan himmel och jord. 
P.S  Alla som frågar något får en länk till sin blogg.
#1 - Carolina - Stall Assla

Vad hoppas du att du gör om 7 år?

#2 - Sanna

Vad har du för framtidsplaner?
Vad fick dig att börja blogga?

:)

#3 - Emma - my blog, my life

sv: självklart kan jag göra det!

1. Vad älskar du/hatar du?
2. Vilka är dina favoritbloggar?
3. Vad tycker du en bra blogg ska innehålla?
4. En bra/mindre bra egenskap med dig själv?

#4 - Emma - my blog, my life

sv: tack detsamma fina du!

#5 - Make the seconds count

1. Favoritmat?
2. Hur sysselsätter du dig själv på en allmänt tråkig dag?
3. Top 3 önske-resemål?

#6 - sandra

om du fick en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna?

#7 - Julia värnström

Haha, jag måste bara fråga.. Har du haft en blogg som hetat canonfreek eller något sådant? Jag har läst den bloggen förut och sen försvann den, är det här samma person? haha pinsam fråga..