Emilia Sjödin

Olika effekter
 
Hej! Vad har ni för er idag? Jag har i alla fall försökt plugga, men det gick inte så bra eftersom min lärare är dålig på att förklara vad jag ska göra. 
Men ikväll ska jag ha roligt! Jag ska va med gamla linghedsligan, haha så kallades vi förut. Och vi ska ha pre- Halloween och filmkväll, jag kommer antagligen få paltkoma, haha! Mycket godis är gott men inte bra. Jag kommer sova borta så vi hörs inte förens imorgon. 
Btw - Jag försökte ladda upp videon idag på youtube men det tog så lång tid att det avbröts typ, ska försökta fixa det, håll ut! 
#1 - Jessica

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin

#2 - Emma - The one and only

så himla fina bilder:D

sv: tack så mycket!

#3 - Ida

Så fina effekter!
Sv: Japp, ett av det bästa som finns :)
allt bra?

#4 - benedit ♥

fina!

sv; hihi ja det var det :D

#5 - Karin Lygnersjö

Sv: Ja visst är hon vacker! Vet inte hur vi klarade oss utan henne innan :)

#6 - evelina

Fina bilder kusin!! Älskar den första. Kram!!! :)

Svar: Tack finis! :) kram!!
Emilia Sjödin

#7 - Ida

Så fin!

Svar: men tack fina du! :)
Emilia Sjödin

#8 - SOFIA ღ

sv: Åh, taack :)
kram

#9 - Amanda Johansson

Jätte fina allihop :)

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin