Emilia Sjödin

Shopping, mat och bio
 
 
 
 
 
Hej bloggen! Igår fick jag nämnligen höstlov! Har dock en uppgift jag ska göra klart under lovet så jag ska se till att den blir klar så snabbt som möjligt. Idag har jag massor med planer framför mig. Jag, Nathalie och Emma (mina nya kompisar från min klass) ska nämnligen gå på stan, shoppa äta mat och sedan gå på bio, vi ska se IRL. Är det någon som har sett den? Jag tror inte filmen faller mig i smak men vad göra man inte för att få vara med sina vänner. 
Igår var jag och Emma på en spökvandring på våran skola, och vi var så rädda innan vi gick in, men det var inte ett dugg läskigt, haha. Det kom bara en massa gubbar och sprang fram till en, men jag och Emma kunde inte hålla oss för skratt. 
Jag  håller tummarna för att det här ska bli en bra kväll!
 
       
#1 - Milina

Jättefina bilder :)

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin

#2 - /j

min fina å undrebara kusse!<3

Svar: Naw! Bästa du! :) <3
Emilia Sjödin

#3 - Ida

Så fin!

Svar: Tack! :)
Emilia Sjödin