Emilia Sjödin

Bekännelser
 
Bekännelser.
 

Jag är nästan alltid glad men jag har lätt för att gråta. Jag tror att jag är beroende av choklad, alltså seriöst, choklad är det godaste som finns. 
Jag räknar alltid timmarna innan jag ska upp när jag ska sova. Jag älskar att prata i telefon i flera timmar. Jag kan sitta en hel dag och titta på flera avsnitt av en serie, men jag klarar inte av att se på många filmer. 
 
Jag tycker om att göra andra glad, jag är sprallig. Jag är sjukt gosig, älskar att gosa.  Jag städar oftast mitt rum på söndagar så att det är fräsht och snyggt till den jobbiga skolveckan. Jag köper ganska ofta sminkborstar när jag är på stan, ser jag en borste som jag inte har så köper jag den om den inte är för dyr dvs. 
Jag älskar att blogga och jag tycker väldigt mycket om när jag får min inspiration från er! 
 
Här har ni några bekännelser om mig. Det här var en av punkterna som ni ville att jag skulle skriva om. 
 
Har ni några roliga bekännelser som ni vill berätta för mig?