Emilia Sjödin

Fredag den trettonde

Har ni haft någon otur idag? Det är ju faktiskt så att det är fredag den trettonde idag, vilket brukar betyda otur. 
Själv så har jag inte märkt av något skumt, vilket är som vanligt på fredag den trettonde för mig. 
Ikväll ska jag och min familj ha en finmiddag hemma och sitta kvar länge och snacka som gamla tider. 

Jag måste bara berätta en läskig grej! Igår när jag var ute och övningskörde för första gången på en stor väg så kom det en stor jävla (sorry) älg mitt i vägen! Tror ni jag blev rädd eller? Det läskiga var ju att det var jag som upptäckte att älgen kom springandes och inte den som satt bredvid mig. Det var liksom jag som fick agera och bromsa som en tok. Sjukt läskigt var det i alla fall! Då gick min puls upp i högvarv kan jag säga, haha.  Inte precis vad jag hade väntat mig. 
Har ni några roliga planer inför helgen/ kvällen?  Ni får ha en fin kväll!