Emilia Sjödin

Gårdagens fotorunda. Bild för bild.
 
Jag låg på min studsmatt och hade så grymt tråkigt. Jag tog fram kameran och tog en bild när jag hade fötterna uppe i luften, haha.
 
Lite bättre. Jag fotade en humla som var på min gård. Sen bestämde jag mig för att gå ut i skogen och fota.
Mellan träden sken skolen igenom så jag passade på att fota bokéh bilder.
 
Jag gick efter en skoterled och den var ganska igenväxt kan jag säga.
 
Och självklart ska jag vara med på några av bilderna också, är man en egopixare så måste man. 
 
Sedan kom jag ner till sjön och fotade lite vatten. 
 
Jag fotade även mig själv där nere. 
Jag hoppade ner i våran båt.
 
Gick efter en liten skogsväg och hittade en roligt rör. 
Ja, här är röret och den gick jag på.
När jag stod på röret hittade jag på lite stenar och en vattengrejsimojs haha
 
Här är röret jag pratade om.m 
stylade lite på röret haha. 
Hittade världens läskigaste stege som sotd mitt ute i skogen, sjävklart klättrade jag upp för den. Och det var högt haha. 
 
Sedan hittade jag på min bruder och jag åkte iväg med han och fotade lite extra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Jessica

Fina bilder :)

Sv: Ja verkligen!

Svar: Tack :)
Emilia Sjödin

#2 - Emma - my blog, my life

sv: tack så mycket och detsamma:D